Learning Tech er et forskningstidsskrift med fokus på teknologier anvendt med læring og undervisning for øje. Learning Tech publicerer originale forskningsartikler, som:

  • præsenterer ny empirisk forskning eller
  • bidrager med nye vinkler,
  • udfolder og analyserer eksisterende problemstillinger eller
  • bidrager til teori- og/eller metodeudvikling

– i forhold til forskning inden for læremidler, didaktik og teknologi.

Læremiddel.dk udgiver Learning Tech ca. to gange årligt trykt og digitalt. Den trykte udgave har et oplag på ca. 100 eksemplarer, som bl.a. bliver distribueret rundt til biblioteker og forskningsmiljøer. Den digitale udgave er open access og gratis tilgængelig både her på hjemmesiden og på Tidsskift.dk (LINK). Her har alle mulighed for at læse, downloade, distribuere og linke til hele artikelnumre såvel som enkeltartikler fra hvert nummer.

Alle artikler i Learning Tech er underlagt en formaliseret peer review-procedure. Hver artikel er dermed genstand for dobbeltanonym fagfællebedømmelse, som foretages af ph.d.-uddannede forskere med solid faglig indsigt i vurderingsområdet. Learning Tech tager imod bidrag på dansk, norsk, svensk, tysk og engelsk og sigter efter en bred tværfaglig og international skribentskare og et internationalt publikum.

Tilmeld nyhedsbrev
×
Få vores nyhedsbrev

Gør som andre læremiddel-interesserede og få nyheder, ny viden og ny forskning direkte i din indbakke.

Abonnement

Denne tekst bruges til at introducere artikler som indholdstype.
Nedenunder oplistes så alle artikler i den rækkefølge de er oprettet.

×
Abonner på flere indholdskategorier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam et tempor massa, sit amet bibendum augue. Sed interdum, elit in faucibus sagittis.

!
Sender tilmelding, vent venligst..