Peer review

Læremiddel.dk’s tidsskrift er godkendt til Den Bibliometriske Forskningsindikators (BFI) autoritetsliste, og alle artikler undergår anonym fagfællebedømmelse (double blind peer review).

Formålet med etableringen af peer review-proceduren, er:

  1. At skabe et forum, hvor forskere og formidlere kan få kvalificeret deres faglige arbejde,
  2. At give forfatteren/forfatterne en gennemarbejdet og konstruktiv kritik af indsendte manuskripter,
  3. At sikre, at form og indhold af artikler, der optages i LearningTech, er af høj faglig og formidlingsmæssig karakter,
  4. At sikre, at forskere kan opnå forskningsmæssig merit ved at publicere i Learning Tech, som er kategoriseret til niveau 1 i den Bibliometriske Forskningsindikator (BFI).

Skabelon til peer review 

Vejledning og retningslinjer til peer review

 

 

Tilmeld nyhedsbrev
×
Få vores nyhedsbrev

Gør som 7000 andre læremiddel-interesserede og få nyheder, ny viden og ny forskning direkte i din indbakke.

Abonnement

Denne tekst bruges til at introducere artikler som indholdstype.
Nedenunder oplistes så alle artikler i den rækkefølge de er oprettet.

×
Abonner på flere indholdskategorier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam et tempor massa, sit amet bibendum augue. Sed interdum, elit in faucibus sagittis.

!
Sender tilmelding, vent venligst..