Hvad vi ved om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk

Forfattere: Nikolaj Elf og Thomas Illum Hansen
Udgivet: 2017

Læs rapporten (pdf)

Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen?

Projektet KiDM – Kvalitet i dansk og matematik udvikler, afprøver og udbreder en ny undersøgelsesorienteret tilgang til skolens fag som svar på, hvordan vi får mere kvalitet i undervisningen i det 21. århundredes skole.

Første væsentlige skridt har været at foretage forundersøgelser af eksisterende praksis og forskning. Der er derfor udarbejdet tre delrapporter, som anlægger almendidaktiske og fagdidaktiske perspektiver på undersøgelsesorienteret undervisning.

KiDM Dansk

Tilmeld nyhedsbrev
×
Få vores nyhedsbrev

Gør som 7000 andre læremiddel-interesserede og få nyheder, ny viden og ny forskning direkte i din indbakke.

Abonnement

Denne tekst bruges til at introducere artikler som indholdstype.
Nedenunder oplistes så alle artikler i den rækkefølge de er oprettet.

×
Abonner på flere indholdskategorier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam et tempor massa, sit amet bibendum augue. Sed interdum, elit in faucibus sagittis.

!
Sender tilmelding, vent venligst..