Guidelines og skabeloner

Her finder du vores samlede guidelines og skabeloner til, når du skal skrive til tidsskriftet Learning Tech eller være peer reviewer på en artikel.

Skribent

Inden du går i gang med at skrive din artikel, bedes du læse vores guideline til artikelskrivning igennem. Her finder du vigtige informationer, som kan lette dig for en masse korrekturarbejde senere i processen.

Når du skal skrive en artikel til Learning Tech, vil vi gerne bede dig bruge vores artikelskabelon, hvor vi har foruddefineret layoutet. Dermed er det lige til at gå i gang med at skrive. Skabelonen er vigtigt, da vi ved hver udgivelse trykker tidsskriftet i ca. 100 eksemplarer, og skabelonen letter arbejdet med at sætte artiklerne grafisk op.

Peer reviewer

Når du har fået en potentiel artikel til Learning Tech til review, vil vi bede dig læse vores guideline til peer review igennem, så du er bekendt med tidsskriftets formål, proceduren for peer review og kriterier for publicering i Learning Tech.

Når du som kritiker har sagt accepteret at reviewe en artikel vil vi bede dig benytte tidsskriftets skabelon til peer review, som du efterfølgende skal uploade i OJS/tidsskrift.dk, hvor al kommunikation mellem peer reviewer og redaktion foregår.

 

Hent guidelines til artikelskrivning

Hent artikelskabelon (Word)

Hent guidelines til peer review 

Hent skabelon til peer review (Word)

Tilmeld nyhedsbrev
×
Få vores nyhedsbrev

Gør som andre læremiddel-interesserede og få nyheder, ny viden og ny forskning direkte i din indbakke.

Abonnement

Denne tekst bruges til at introducere artikler som indholdstype.
Nedenunder oplistes så alle artikler i den rækkefølge de er oprettet.

×
Abonner på flere indholdskategorier

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam et tempor massa, sit amet bibendum augue. Sed interdum, elit in faucibus sagittis.

!
Sender tilmelding, vent venligst..